torsdag 24 mars 2016

Skäms, rodnar och





säger upp mitt medborgarskap.....



Slötittar på landskampen som inte borde spelats men SFF lär ha fått betalt. Matchen sänds i Kalle Anka kanalen TV4 och inleddes med att Turkarna visade upp en banderoll som ingen kunde översätta, ej heller en tyst minut för offren i Belgien eller Turket de senast veckorna.
Att Sverige skulle ställa ett sådant krav är ju omöjligt att tro. (Om inte Zlatan begärt det).

Offren från Bryssel börjar berätta och framträda i våra mediakanaler, visst förstår jag och lider med dem, att deras första tanke är att fly när det smäller.......

Jag håller med Löfven om allt vackert han sagt och när han beklagar det de utsatts för .....

Men det är samma offer han (tillsammans med EU) sätter P för när de flyr ifrån Syrien, även de försöker fly när det smäller....
Jag håller inte med Löfven om allt vackert han säger och beklagar vad smugglarna utsätter dem för .

63 bomber om dagen fäller USA över muslimska områden VARJE DAG OM ÅRET I SNITT, därtill kommer Ryssland.....

USA kallas IS.s fader och Saudi Arabien dess moder, gamle Busch genom Irak kriget och Saudi genom vidskepelse ( en Ateists ord).

Vi säljer vapen till Saudi men kallar det för :" vapensystem med icke förstörelsebringande effekt".
Ett typiskt sosse ord.
Jag håller inte med Löfven om allt vackert han säger om sysselsättning och EU:s lägsta arbetslöshet.

Såg en karta över terrorhotade länder i Europa, Norge, Irland, Schweiz, Polen, Ungern, Österrike, Finland tillhörde inte de länder som hotades.
Däremot Sverige!
Kan det bero på en ändrad utrikespolitik?
Jag håller inte med Löfven om allt vackert han säger om feministisk utrikespolitik.

SÄPO behöver mera pengar?
Paralell till budget-Ubåtar!
Nu gjorde TURKIET 1-0 ....

Ett landslag utan Zlatan och förbundskapten.....
En antik människa och hjärna övergår till Antikmagasinet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar