torsdag 28 februari 2019

Bling-bling, brudar..




och BMW.


Nu har jag blivit en människa som kan liknas förortsligist.
Ångrar inte brudar (två äktenskap) eller BMW men är inte mycket för bling-bling.

Lyssnat på Debatt i TV!
Det mest infantila program som staten ger oss.
Sex hundar har avlivats i djurförsök och hundälskarna går i taket, en dam som hette Malin skulle göra sitt yttersta för att inte bryta samman i sorg över deras död ?
Vad jag förstått har ett privat företag beställt forskning av inflamationer i samband med inplatat av tänder.
Vad är problemet?
Är part i målet i och med att jag har en tand som sitter med inplatat i käken.
Klart att jag är glad för att man kan göra såna grejer idag istället som för dra ut alla gaddar och sätta in lösgommar.
Har inget dåligt samvete för att nån hunndjävel dött för att jag har ett helt garnityr.
Tänk om dessa misantroper kunde tänka på barn som dör av våld  runt om i världen i stället!
Begär inte att de skall ha så mycket bildning så de blir filantroper!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera