lördag 27 april 2019

Orolig själ....




väntar på ljuset...


Har dragit igång ommålning av kåken, blir som vanligt helt uppslukad av det jag sysslar med.
Svårt att sova när man blir äldre, inget jag lider av utan bara att hänga med, var värre när man var ung och skulle jobba (prestera) numer kan man ta en napp om det behövs.
Engagerat mig i Trojàn och landskampen mot Ungern i Norrköping den 11 maj. Just nu är det en enbart tärande sysselsättning, ger inte mycket glädje tillbaks.
En av orsakerna till att jag aldrig börjat spela golf är insikten och rädslan att jag skulle bli manisk när min största motståndare är jag själv.
För informationen skull har jag "tvingats" gå med i Facebook och olika grupperingar, även det är skit som tar ens tid och kastar bort ens liv.
Twitter, Facebook och nätet är nog en fiende, länge sedan jag läste en tjock härlig bok med full behållning och koncentration. Kanske det kan bli av på någon skärgårdsklippa i samband med paddling i sommar.
Välkommen morgon med ditt ljus!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera