söndag 14 juni 2020

Inget ont utan....



något gott!

Paddlade i fredags ut från Tyrislöt, tanken var att gå norr om Missjö ut mot Kupan men vi fick så stark motvind så vi paddlade in i lä av yttre Olsön, när vi kom ut på Kärrfjärden paddlade vi längsmed den värsta sjö vi varit med om någon gång!
Var riktigt hisnande, vattnet slog in över kjolen så vi blev dyngsura.
Kom runt så vi stannade på västsidan av Grimmelsö.

Andreas ringde och kom därefter på att jag saknade mitt körkort  som förvarades ihop med telefonen, troligen tappad då eller vid en lite filmning jag gjort tidigare. Letade utan resultat utan såg fram mot lite nytt pappersarbete hos polisen på måndag.

I går kväll ringde en man och uppgav att han hittade mitt körkort på yttre Olsön! och han ska posta det i veckan som kommer och jag skall inte bli orolig om jag får ett kuvert det står POLISEN på
för han är POLIS!

För övrigt bad och sol! Hempaddling i medvind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar