politiker.....
Nu är det för sent men jag skulle med glädje kunna rösta på vilket parti som helst vars partiledare kasta SR:s löjliga grill i havet och bad dem dra dit pepparn växer! Bortre Indien? Myanmar?
En rubrik dök upp på Facebook:
"Ett tips till Ryssland! Ta Gotland nu så vi blir av med hela medie och politiker "klägget"!
Nu kommer min röst bli lika blank som en nypolerad spegel då jag inte finner någon politiker som tar avstånd från krig och upprustning.
inga kanoner- högre pensioner
mer kanoner ger -invalidpersoner

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar