torsdag 5 februari 2015

Förvånad.........





över mig själv........



Familjen har ALLTID retat mig för att jag lyssnar på radio i alla sammanhang, det kan var ute i trädgården med lurar, i bil eller inne på HÖG volym, och alltid P1.
Den sista tiden har jag kommit på mig själv att jag går omkring i tystnad och trivs med det, orkar inte höra på allt skit i etern, retar mig bara på all dumhet.

Om att skolbarnen har för hög volym på mata...........HÅLL KÄFTEN DÅ!
Att grisar och djur mår dåligt?????............................ÄT DOM INTE DÅ !

Ovanstående typiskt ring P1.

Övrigt är nyheter, nyheter, nyheter, och nyheter utan sammanhang eller analyser.

Lägger upp fötterna på fotpallen och fortsätter läsa Olle Svennings biografi om Hjalmar Branting under största möjliga TYSTNAD, inte ens pendylen slår.
.Allt efter en skidtur och bastu med lagom trötta lemmar och tillsvidare frisk hjärna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar