tisdag 21 juli 2015

Årets bästa DAG...




lär vara den svenska sommaren......


Med den inställningen satte vi oss i bilen för avfärd till Nice via Arlanda.


skön känsla att lämna regnet
Förhoppningen var att det skulle bli bättre när vi kom hem, men så verkar det inte bli inom de närmsta dagarna.

Gubben är och förblir väderberoende.
Inte kunna paddla eller utnyttja vår natur.

Tänkt lägga in lite bilder från Nice som var underbart, men behärskar inte datorn tillfylles ännu.

Min tröst är att hustrun övertagit mitt RUT-jobb då jag arbetar utanför hemmet några dagar.
Allt enligt: "jag är ute när gumman min är inne etc."
Grunden för fredlig samexistens under dåliga väderförhållanden.

Måste få gnälla av mig på människor som flyger, varför allt detta "handbagage"? I de flesta fall tar det en kvart att få ut bagaget, lagom tid att ta sig ur lungt, pissa och sträcka på sig en stund. Hur mycket "grejer" behövs under en resa på 2-4 timmar?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar