söndag 15 maj 2016

Redan HÖST !







sök tröst .......



och redan sammanfatta sommaren?


Var på fotboll i Vadstena och kollade på Joel och hans lag, de spelade oavgjort 2-2 och jag tror aldrig jag frusit så mycket, möjligen inomhus i Motala ishall.
Kul att följa, är faktiskt samma spel med en rund boll som Zlatan firade sitt avsked med i Paris igår.

Inte klokt!

Den mannen skapar verkligen rubriker och slår till när det behövs.....

Blir nog kyligt på Östgötaporten i em. Långkallingar?

Mer sammanfattning över sommaren:

Mello: inget för gubben, verkar bara var bögarnas julafton, spännande att Ukraina vann även de verkar vara ett "öppet" och "vidsynt" land i homofrågor som får stå för värdskapet nästa är.

Miljöpartiet.......... förlåt mig, jag tror jag röstat på dem någon gång.......

Såg att vi skall sälja fler stridsflygplan till MILITÄRDIKTATURENS Thailand!!!!
(Måste fullfölja ingångna reservdelsavtal är min gissning.)

NATO kommer att hålla en stor marinövning som börjar i Finska viken och slutar i Polen.
Troligen kommer även Ryssland att ha övningar som hotar, inte utan för Florida utan i Östersjön.
Vem hotar vem?

Ibland kommer vissa ord upp med automatik när man skriver på telefonen samma tror jag det är i media.

Skriv Ryssland och det blir         Aggressivt  Ryssland
Skriv Burma    och det blir          Militärdiktaturens Burma  (Varför inte Myanmar som de själva vill)
Skriv Rysk TV och det blir         Den statskontrollerade TV:n (Vem kontrollerar SVT?)
Skriv Mona Salin det blir            Ruffel och båg......

Tycker inte syrenerna ser fräscha ut? Blommade de när det var för varmt och torrt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar