onsdag 20 augusti 2014

Som man ........




förtjänar.....




Drog till skogs för att leta nya svampställen på okända marker, det enda jag fann var "liket" av två gamla folkvagnar och en Morris Minor, Morris var lite av min favoritbil i ungdomen.
Min bror ägde en "köttbulle" av 1958-års modell.
Själv köpte jag senare BMC-Cooper Hundkoja, en bil som inte tålde vatten och stod på verkstad för det mesta.
Lucas (engelskt elsystem) uppfann
mörkret, och Bosch ljuset.
Men den var kul när den rullade!

Ovanstående må vara äldre försyndelser, men en Audi av 2006 års modell som var styckad tycker jag är nedskräpning!
(Resultat av skrotningspremiens avskaffande) ?

Faller Vargarnas WO och uppgivenhet tillsammans med IFK:s senaste resultat under rubriken ?

Hemkommen blev jag ännu mer övertygad hundhatare och ännu mer fientligt inställd till deras hussar och mattar!


HUR KAN MAN SÄTTA EN HUNDDJÄVEL ATT SKITA VID GRINDSTOLPEN OCH BREVLÅDAN UTAN ATT TA UPP DET!




Han kanske bara ville hälsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar