måndag 2 april 2018

Bra har jag väl aldrig varit




 men nu har jag varit sjuk också!



En påsk som vi aldrig kommer att gömma i vår stuga. Idag har vi båda legat och släpade oss upp för att köpa och se IFK:s match på TV. Att använda säsongskorten kom inte på fråga.
IFK bjöd ju inte på något som man blir glad för, de gjorde sin plikt mot BP och vann med 2-1
inför + 8 000 utan vår närvaro.
Igår  köpte jag rugby på nätet så jag kunde se två kvartsfinaler i Campions Cup Irlänska Leinster slog Saracens (som vi var över och såg) från England med 30-19 och i Frankrike spelade Clermont hemma och fick strytk av Racing 92 med 17-28. Det kosta 99/kr i månaden att se rugby, jämfört med C-Mores 500 kr/mån.
Får be Zlatan om ursäkt för en felaktig uppgift från min sida, han har vunnit Jerringpriset.
Men släpper inte att det är HAN och ingen annan som sagt ifrån om landslaget.
Även försökt bota mig med Appen Kry, vad gör man inte när förkylningen hängt i sedan 26 februari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar