måndag 16 mars 2020

Nej, nej, och.....



åter NEJ!


 Jag litar inte på er:


 Varje dag står ni i TV och talar om för oss att vi skall tvätta händerna och undvika smitta!
Är svenska folket minderåriga?
Krisen är så allvarlig och ni så dystra.
Gick ut på stan, om vi nu får det när man är snart 75 mindre vetande och i riskgruppen.
Var mer folktomt än vad jag förväntat men såg inga lik på gatorna.
Vår finansminister öser ut pengar och frågan är till vad nytta?
 Nu är jag under bältet och kommer med saker jag inte borde skriva, personangrepp!
Men visst ser Bolund ut som en get ?
Nu delar man ut pengar till banker som skall låna ut pengar till företag på "affärsmässiga" grunder. Kan man ge SAS pengar på "affärsmässiga" grunder?
Nu har folkhälsomyndigheten bestämt att jag är äldre, inte hustrun, så jag skall isoleras undvika handel m.m. Numera ansvarar hon för alla inköp

vilket medfört osämja då hon anser att sprit bara skall nyttjas till utvändigt bruk.
Herre min Gud vad många pellejönsar det är som får stå i TV och bre ut sig visa "handlngskraft".
En ny idol dök upp i TV i morse Geiseke hette han, en fd. smittsjuke expert. Han ställde alla med att svara med korta svar på frågorna:
Ja, Nej och det vet jag inte.

Riksdagen har halveras!

Själv har jag isolerat mig och ritar carport åt barn. Får roa mig själv nu när ungdjävlarna inte kan hälsa på mig och skylla på regeringen.
De behöver nu inte komma med sanningar som att jag är snål, elak och luktar illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar