tisdag 14 september 2021

Sveriges Radio.....

och jag....



utkämpar ett krig som dom ännu inte vet om, bara jag som utropat en ensidig krigsförklaring.

Håller på att vänja av med att lyssna och övergå till poddar. Just nu är jag bara lite beroende av Ring P1 mest för att det roar mig, trodde aldrig att det skulle finnas så många idioter i landet och att de dessutom tas på allvar av mer eller mindre begåvade programledare.

I dag var Alexandra Pascalidou programvärd och hon har lagt sig till  med en inställsam stil och låter småkåt (hur nu en kvinna låter om hon är det ?) Förr var hon rak och avbröt samtalen i rättan tid.

Ibland vart tredje år dyker det upp guldkorn enligt min mening.

Tryck på länken och lyssna på Judit från Göteborg , hon förklarar mycket om Afghanistan. Därefter är det bara att stänga av. SR P1  

Därefter drog vi ner till Törrö för vandring och det riktiga livet!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar