lördag 18 augusti 2012

LÅÅÅNG LÖRDAG........

Slumpen vid morgonfikat gjorde att vi åkte  till Slätbaken  och kollade en sommarkåk. Tyvärr inget för oss då badvattnet inte föll oss i smaken,även om hus och pris var helt OK.

Jagat stan runt efter våra ungdomar, kul att följa. Strongt av Emma i sin tävlingsdebut (?)
GRATTIS!

VIASAT pysslar visst med bonnfångeri.......trodde jag skulle se Arsenal-Sunderland, men blev blåst!!!!
Gick visserligen se den på datorn, om jag ville, vilket jag inte VILLE!
Får i alla fall se Newcastle-Spurs, en match med bävan.... fick stryk med 7-1 en gång, lita aldrig på GODIS!
(halvlek och 0-0 just nu)

Måste  ge en ros till en ny idol: Michel Francis dirigent för symfoniorkestern, en topp föreställning igår, köper nog "seriebiljett".

Kanske att vi tar sväng på stan och spyr galla på ungdomen. (avund)

Skit skit skit skit  jag hänger mig ....... Gordies gjorde mål....... orättvist..........

1 kommentar: