onsdag 20 juni 2018

Energi genererar.....





energi......



Lever lite på högvarv för tillfället, arbetar en hel del med det jag tycket om, trivs med att jobba rent praktiskt, skulle aldrig vilja jobba med det jag avslutade mitt arbetsliv med.
Detta kan syfta lite på den hundraårsfest som ägt rum i Röda Stan som byggdes för lite mer välbeställda arbetare än den "kulturella medelklass och hipsters" som lär bo här nu enligt en jubileums skrift.

Hinner ofta med en liten "omväg" på min cykeltur till "jobbet", finns inget finare en en svensk sommarmorgon.

VM-fotbollen rullar på, gått bra för "oss" hitintills. Tyckare menar att svenska turister skall:
"prata med ryssarna om vår frihet" (Karolin Dahlman Kristianstad Bladet)
Kanske vi borde prata med de vänliga thailändarna om verkställande av dödsstraff samt utnyttjande av arbetskraft från Myanmar och prostutition?
Glömde att dom köper vapen av oss!

Varit på två skolavslutningar!
Inför nästa år kommer jag att ringa in hot om skolskjutning för att slippa.
Förstår inte varför rektorer eller skolledare saknar tidsbegrepp.............

Moderaterna vill öka försvarskostnaderna till 2% av BNP. (Nato anpassning)?
För några år sedan var försvaret ett "särintresse"! (Reinfeldt)

Hustrun har fått en snygg kepa inför sin internationella debut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar