söndag 6 december 2020

Längtan efter.....

 

ljus.....

 

...har aldrig varit större ...

 

Varit den gråaste veckan i mitt mannaminne, (vädermässigt) och lägg därtill vår Corona!

Ser ut att bli ännu en dag framför TV:n
IFK-Hälsingborg
Tottenham-Arsenal
England-Frankrike
 
Igår "orkade" jag med Georgien-Fiji 24-38 
Irland-Skottland 31-16
Wales- Italien  38-18  (delvis)
 
Jag vill åka till Stockholm och äta fisksoppa i Hötorgshallen med ett glas vin!
Kolla bygget av slussen och äta en "skåning" på Kornhamnstorg med en öl!
Jag vill åka till Köpenhamn äta en "Hering" med snaps och öl.
Jag vill åka till Paris, sitta ute med ett glas rödvin och varm löksoppa. Jag vill trängas i på en pub i England efter en rugbymatch.....jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill....
 
 Jag kommer att lyssna på "God morgon världen" och bli dyster i mitt sinne!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar