torsdag 25 februari 2021

Näää..... nuuuuu...

 

djävlar.....



Är det slut på spring i gallerior och resor med kommunala färdmedel eller köpa korv på bensinmackar utan avstånd, ska ni åka så åk SÄPO bil och låt chaffisen gå in och handla!

Och tänk på alla stackars skolbarn vars utbildning helt gått åt fanders, hur skall de någonsin kunna få ett jobb när de stackars lärarna inte kunnat hjälpa dem?

Vi har inte slutat applådera alla stackare som jobbar inom vården, i samband med tandborstningen varje morgon tänker jag på dem med en applåd.

Allvarligt talat. 
Först talar statsministern om för oss med allvarsam min hur trist läget är på ett språk som om det vore för protokollet i riksdagen.
Därefter går socialministern in  och gör det samma, för att inte tala om skolministern som jag är rädd skall börja gråta vilket ögonblick som helst av lidelse över de små skolbarnen.

Vem är det som skriver deras inlägg? Varför tre som man slutat lyssna på efter en minut? 

Kommer ihåg när jag barn och man fick förhållnings order av mamma och pappa utan inlevelse instämde och i mitt fall storebror skulle förtydliga. 

Vem brydde sig?

Inte jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar