söndag 31 augusti 2014

Från rivig bugg.....






till en släpande slow fox.

 

 

Ett sätt att kanske sammanfatta en helg, dans i Åkerlänna bygdegård, (Uppsala) med Lazze Stefanz som orkester. Varken bandet eller rörelsen i dans har tillhört våra största favoriter, men det är aldrig försent att ändra sig. Hustrun och jag hade skitkul! (Aldrig dansat så mycket!)

På hemresan stannade vi i Kista där Kistaloppet genomfördes, vilken skillnad det är i vårt land med några mils avstånd, i Kista var hustrun och jag i minoritet, till skillnad mot fredagens danspublik där det inte fanns en enda liten till svensk landsbygdsförförd thailändska.

Undrar hur man förlägger rösterna i det kommande valet.

På Parken uppmanades IFK att kämpa utan något lyckat resultat. Stryk med 2-4
Även Tottenham förlorade med 0-3 mot Liverpool. därav tunga, släpande steg på vägen hem.

Om IFK är kvar i Allsvenskan och jag fortfarande lever önskar jag mig en liknande matchtröja!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar