onsdag 12 april 2017

Dagens Eko.....






avslöjar:


IS-terroristen har umgåtts i kretsar där narkotika och olagligheter förekommit. Han har på senare tid uttryckt sympatier för Islam utan att för den skull vara "skolad" islamist. Betett sig asocialt ......

Jag har under rivningsarbeten i Stockholm  kommit i kontakt med svartjobbare, knarkare och olagliga, MC- gäng, folk som liksom jag själv vid olika tillfällen uttryckt rasistiska och inte politiskt korrekta åsikter. Därtill är jag döpt kristen men gravt tvivlande i det ateistiska och nuturfilosoiska gränslandet. 
Varför skall inte IS få han ett fundamentalistiskt eget land när Israel får ha det och dessutom kärnvapen?
Om de är sämre människor för att de skär av halsen på folk förstår jag inte, är det bättre att kallblodigt skjuta sju människor som officersaspiranten gjorde i Falun ? Han var ju inte terrorist för hans andlighet stannade vid vår svenska husgud alkoholen!

Nu går det två slutsatser att dra för det som hände i fredags.
SÄPO och regeringen vill helst att det vore en organiserad IS-terrorist, vilket skulle öppna för mer lagar som tillåter avlyssning och övervakning.


Jag personligen tror att vår terrorist är samma sjuka människa som han som tog livet av Anna Lindh.

2 kommentarer:

  1. Vi kan väl befria Nordkorea och ge det till IS då får de ju också kärnvapen.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas Nordkorea befriar sig själva, inte kan terra sin befolkning med hot om USA, hellre vetebullar än vätebomber.

    SvaraRadera