fredag 7 april 2017

Panik i....




Stockholm!


Jag liksom alla andra vet inte ett piss av vad som hänt. Ändå har vi två TV-kanaler pluss kvällstidningar som sänder direkt utan att veta mer än jag.
Nu uttalar sig alla terrorexperter och vet .
Tänker lite på milleniumskiftet när alla trodde att allt skulle skita sig kl 24.00.
Trots eller tackvare att jag har en kontakt (Utsänd från Röda Stans Blogg) på Water Front går jag ut i trädgården, lutar mig mot ett träd och pustar ut som en Nalle Phu!

Känns så skönt att Stefan Löfven återkommer till Stockholm och leder jakten, att den feministiska utrikespolitiken och kriget mot terrorn gett oss fiender inser han nog inte.

1 kommentar:

  1. Röda stans utsända rapporterar att han är fascinerad över vad folk spekulerar, förstorar och gör sig nervösa. Rapporterar nu hemifrån efter taxiresa för 3500kr.

    SvaraRadera