onsdag 17 januari 2018

Jag har lyssnat....




på partiledardebatten....


Ulf Kristersson sa att han ville höra en "vuxen" ton i politiken,kan bara säga att han inte var exempel på vad jag kallar vuxen.
Samma frågor samma svar som väntat.
Tycker synd om oss och om demokratin som har de politiker vi förtjänar.
Och inte blir det bättre när journalisterna bedömer.
Kan inte låta bli att travestera Trump som kallade Kim Jong-Un för "rocket-man"
Jan Björklund (L) framstår mer och mer för mig som "Atom-Janne". Han verkar desperat.
Tycker det vore synd om de (L) ramlade ur riksdagen.
Jag vet inte vad jag ska rösta på numera. Om blankrösterna räknades så till vida att motsvarande platser vore tomma i kammaren och partistöd uteblev, blev det en blankröst för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar