fredag 1 juni 2012

Operation(er)...

... både här och (där?).....

Fått tid för operation 13 juni!!
 Vad jag förstår kommer jag att vara lite handikappad ett tag har därför rensat Västra häcken under veckan.

(där?)

Innebär vilda spekulationer.?????

Var och såg Torstorp mot Smedby igår, förlust med 1-2. Fick sällskap av Andreas som inte kunde delta! Han fick bryta en svit av över 100 seriematcher från start i A-laget!!!! I över  5 år klarat sig från skador och avstängningar, samt inrättad "civil-livet " efter spelprogrammet !!!!!
Skador= Tur och vårdat  spel!
Avstängningar= Vårdat spel gott uppförande!
Vore värt en blombukett!!! 
Om man läser Erik Nivas bok "Världsfotbollen" där han skriver om Hammarby med Sören Cratz som tränare och Videojuggarna gällde sparka högt/långt och mycket gap!
Ullis blev upprörd i en träningsmatch i våras mellan IFK U-Tif på språk och gap från Cratz!
Finspångsmodellen?
I gårdagens match tyckte jag en spelare i varje lagdel stack ut. Backlinjen Mikael Gustavsson , MF Desa Persson Anfallet Sebastian Francisko.  Led med Tif trots att resultatet i stort var rättvist.

Karin Jonsson C.....
Har kommit med en skitbra ide enligt mitt förmenande. Norrköping lägger ner flygplatsen (kostar 45 miljoner eller 225 kr per norrköpingsbo). Mot att Linköping bidrar till symfoniorkestern. Förslaget stöds av KD och MP till vissa delar.... jag håller tummarna.

 Li Teske S
Hoppar och tar ut Kommunalpolitiker pension.......snyggt!
Det gäller att sno åt sig! Vet inte de förtroendevalda att mandatperioderna är 4år?
Undrar hur många som som försörjs på detta sätt?

 Drummel!
Joggade i går...slog om kull och slog sönder ett knä...satan vad jag blivit klumpig(are)!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar