lördag 26 november 2011

Övergiven igen!

Synd om mig...... Ullis och Emma till Uppsala idag...... till Cissi , nu är det inte hemligt längre.
Plockat fram adventsljusstakar och donat.Köpte ovanstående i fjol,(eller förfjol?) tycker den är fin.
Solskenet idag avslöjade mig som fönsterputsare inte alls så duktig som jag trodde. Städat i kylskåpet också, det luktade mycket "god ost" sen förra veckan.
Gick en långpromenad på två timmar i vår vackra stad, kom förbi vår första lägenhet på Butgatan  som verkade stå tom. Har bara positiva minnen från den. ( Fast å andra sidan har vi lätt att trivs överhuvud tagit)
Prata med Ante, kanske blir London nästa vecka , Arsenal-Manchester City, gäller att passa på med konspirationer när HÖNSEN är borta! den som lever får se?
Spurs vann med  3-1 utan att vara bra. Första halvlek var hemskt, går inte att spela fotboll stillastående, blir för mycket "kladd på bollen" i alla lagdelar.
Just nu pågår Arsenal-Fulham inget av värde ännu.
Skall laga Biffstek med massor av lök snart, förkokade några blå kongo, får se hur de de blir stekta?
Tagit min favodrink 1 isbit 2cl äppeljuice 2 cl calvados och resten champange (i mitt fall cava)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar