torsdag 4 oktober 2012

Finns inget dåligt väder.......

... bara fel kläder ???????



men,  var det meningen att vi skulle andas med gälar?
Skall väl inte klaga rent personligen för jag kan ju krypa in värmen.
Lite hopp är att druvor kan växa och mogna även i vårt miserabla sommarväder.....


                                                                         ger mig hopp om vår druvplanta vi fick av Rolf.
Tog bilden på koloniområdet som vi som barn kallades Lundshagen, har inte hört namnet på många år
vet inte om det är eller var officiellt!

LARS VILKS ?
Såg Uppdrag Granskning  i går.                     Är han klok? (då vill inte jag vara det)

JAN MYRDAL ?
Håller fortfarande på de Röda Khmererna.  Är han klok? (då vill inte jag vara det)

ERIK HAMRÈN ?
Hörde hans tal till nationen ?                     Är han klok? (då vill inte jag vara det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar