onsdag 17 oktober 2012

Jag är en riktig.......

NÖRD!!!!!


Långpromenad och lyssnat på riksdagsdebatten........
ord -ord -ord- ord........

..........önskar att jag också kunde ha den där "genen" i hjärnan där man inte hör vad den andra säger och orka upprepa självklarheter i evighet!!!!
Helt gömma vad jag gjorde eller sa för några år sedan, kunna skylla ifrån mig utan att samvetet berörs!
Påminner lite om Speedway (tyvärr) en tävling där underhållningen är 16 minuter och tar flera timmar.
Kontentan av pratet skulle räcka till en timmes "underhållning"

Kan inte låta bli att orda om undret i Berlin.... kul att Sverige kunde resa sig i andra halvlek....
men vill inte ge "kred" till Hamrén för insatsen............... utan tycker det var trots och inte tack vare honom det gick bra.

Försörjningsstödet på turné, både Göteborg och Malmö skall besökas.
Ensam och övergiven igen!!!!!

Annie Lööv i talarstolen, herregud!!!
Förlåt, skall inte blanda in könsladdade ord om jag vill kalla mig feminist!!!!
Jo, jag kan vara rättvis och säga att Damberg är en Gubbe och Lööv en Tant trots deras ringa ålder!

Reinfeldt ser pigg ut, hade nog en lång dag igår.
Var i samtliga TV soffor i går morse, sen resa till Berlin och möte, fotboll  sent på kvällen, flyga hem och vara i Riksdagen kl 9 i morse!

Funderar på att dra igång "juice fabriken" , vädret har börjat bli grått!!

Jonny Asklöv skall bli tränare i FFK!!!??

Sjöstedt blir tjatig med sitt ensidiga tjat om vinst i välfärden!

Miljöpartiet har ett förlag om att ensamma mammor skall få skattelättnader, inte så "påläst" om förslaget men det lär röra sig om 5-10 000 kr....
 KD och Hägglund vänder det till att folk skulle skilja sig eller inte flytta ihop om det genomfördes!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar