söndag 3 februari 2013

Söndagsväder...........



......... till ingen nytta?

med det menar jag att skidsnön är borta,  får väl använda apostlahästarna i stället!

Tagit ett STORT beslut!!
Andreas (son) och jag åker till London för Tottenham-Arsenal den 3 mars.
 Efter som vi håller på olika lag så är det min tur att ha lycka denna gång! Tredje gången gillt , sett Spurs  live två ggr tidigare. 2-2 mot QPR och 1-3 mot Man U så nu är det dags för revansch.
Skall sätta en slant på 0-0. (Är ju lite pessimist)

Kostar på att vara principfast, överskrev budget en bit, bara för att vi  (hustru och jag) vägrar resa med Ryan Air.

Pratat om semester i Frankrike  och kolla Tour de France i många år, känns inte lika kul längre efter all doping. Konstigt att det blev så tyst efter Armstrongs  erkännande, trodde att "mer" skulle komma fram.

Av alla dagens tokigheter dragit igång med avfrostning av frys!


Kväll:
 Sett Spurs  slå WBA i en dålig match, bådar inte gott inför vår resa, långsamt mittfältspel med passning till stillastående spelare.

Är jättetråkig som inte känner samma engagemang som förr, bryr mig inte om att vi losa VM-finalen i bandy eller om Vita Hästen, basket jämställer jag med handikappidrott.

Kanske går att hitta någon bra rugbymatch i London, så "min son får se lite "good sport".

Mera tråkig:
Tror aldrig jag brytt mig om melodifestivalen under alla år, minns att jag var stolt ett år i Köpenhamn när vi var på träningsläger och ABBA vann!
Såg en  Slas -film i går (Henritta)  istället. Älskar underfundigheten!

Ryktet säger att det lär finnas ett plogat spår på Bönnern, kanske långfärdsskridsko i morgon?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar