måndag 10 juni 2013

Premiär !!!!!!!!




...efter över ett år....

                                                        


                                                                                                                                                                                         
gick ju med armen i mitella hela förra sommaren!
Första problemet  klarades, att få upp den på taket, tur att vi inte köpte en Van.
Först kändes det jobbigt och "småont", skulle bli besviken om jag vore tvungen att överlåta kajakerna till min svärson på grund av min egen oduglighet.
Efter en halvtimme och lite justeringar släppte allt!




Hittade en "kanal" jag aldrig sett förut i Hunn!
Kom över till en annan sjö!
Detta trots att jag paddlat, åkt både skidor och skridskor så mycket där!
Publicerar en ego-bild på mig bara för att bevisa att jag använder flytväst på hustruns förmaning.

Varit en bra helg med gudomligt väder och en liten Smålandstripp med barn och barnbarn i stugan.


10 år efter USA:s fred i IRAK.

och avlägsnandet  av kärnvapnen som Hans Blixt inte hittade har 170.000 människor fått sätta livet till.

Vore skit om inte IFK:s målvakt fick stå mot Färöarna!

 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar