tisdag 1 oktober 2013

Samma mistag igen !



hustrun får inte överge mig !



Läste med omsorg i tidningens  TV-tablå att matchen mellan ÅFF och IFK skulle gå på en av de 38754 kanaler vi har så jag hade bespetsat mig på en fin kväll ensam framför TV:n.
I "mina" kanaler visades MFF- Mjällby !!!!!
IFK:s match gick i den 38755:e + kanalen vi INTE har!
Isolerade mig helt för att kunna se matchen "direkt" 24.00 i en efterhandssändning. Tyvärr fick jag av misstag i ett sk:"TV-pling" reda på att det stod 1-1 i halvlek. Hur som haver sysslade jag med annat fram till midnatt och matchstart (gjorde kålpudding).((blev inget bra))
Såg i godan ro första halvlek och mitt i första halvleks  matchsammanfattning och analys bröts sändningen och de visade film!!!!!!

BRYTA EN MATCH I HALVLEK !?

Har gjort detta misstag en gång tidigare, (det är där hustrun kommer in) hon skulle varit hemma och skött "bleppen".

Filmen var en av de 5000 som Helena Bergström medverkar i, kommer inte ihåg vilken!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar