lördag 24 maj 2014

Inte knäckt.....





bara lite småbruten......



Gick och drumla omkull igår, knäckte ett revben!
Svårt med smidighet.
Tänker annars inte på vad man är beroende av kroppens alla delar för att kunna rör sig, nu är jag stel som en pinne och rör mig som en sombi.

Tur hustrun var på fest så jag kunde välja TV-kanal fritt, såg hela EU debatten. (2 timmar inget för en nörd.)

Dummast argument:
Marit Paulsson: Ingen ide att lagstifta om ursprungsmärkning av kött för EU har inte resurser att  kolla.
Då kan vi lägga ner trafiklagstiftningen i Norrland, är bara två patruller i tjänst en lördagskväll. Sup och kör fritt!!

Mest konsekvent:
Christian Engström Piratpartiet
Brinner för sina frågor utan sidoblickar.

Dummast eller svamlar mest:
Adaktusson  KD
Svamlar och letar ord, förvånande för en gammal journalist.

I morgon är det dags att rösta, känns mest  som man skall rösta MOT något.
Widar Andersson  skriver i dagens ledare i att man skall rösta för frihandel , det ger mig skäl att rösta MOT frihandel.
Linda Snecke  lägger bara ut bilder på sig själv för att skapa ett varumärke , ikläder sig offerroll som kvinna när det passar. Det ger mig skäl att rösta MOT V.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar