torsdag 9 mars 2017

Förstår inte.....





hur det blivit......




känner mig  bara dummare och dummare med åren....



När mina glasögon är skitiga och jag behöver göra ren dom så använder jag ett putsmedel ...
problemet är bara hur skall jag kunna se åt vilket håll "sprutet" är ?
OK, ett I-landsproblem men ändock ett problem!

Jag kan ALLT men vill inte klippa träden i vår trädgård utan är beredd att betala för den tjänsten till de som verkligen KAN.
Det medför att jag får SOCIALBIDRAG  av en feministisk arbetarregering!!!!!


ETTUSENFYRAHUNDRATJUGOFEM KRONOR!!!

I det arbetarhem där jag är uppväxt gällde arbetslinjen långt innan Moderaterna snodde ordet, att vara LAT skulle inte uppmuntras!

(har täckt över mitt födelsenummer, förstår inte varför de sista siffrorna skall vara med i allting .)

PS! Jobbet de utför är jättebra, inte ens en liten kvist går det att hitta i gräsmattan. DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar