söndag 2 juli 2017

Jag kommer att ....





sakna  BRÅVALLA......



Cyklade runt området idag, även jag såg skräpet
och det som var kvar...
Men ändå hävdar jag att Bråvalla är det bästa som hänt Norrköping efter Louis De Geer, Lars Stjernqvist och den galne norrmannen som blev vår stads liberal får ursäkta.
Om man nu skall prata sexism och våld mot kvinnor och allt vad det innebär så skyll inte på ungdomen.
Bråvalla är den minst sexigaste miljö jag har upplevt, relaterar ännu en gång till mina egan upplevelser.
Tror att det finns mera "synd" och testeron i
luften när våra proffstyckare samlas i Almedalen
eller på Södermalmstorg i Stockholm.
Om man som jag gått omkring bland tälten både natt och dagtid, brandvakt eller burksamlare  varken hört eller sett något "spännande" så är jag väl kanske både dum, blind och döv.

Såg ett heat i någon sorts motorsport på TV på em idag, de startande var lika dumma i huvudet som speedwayförare innan start, blonda lagom blottade storbystade kvinnor var tvungna att genom rumpviftningar visa på deras startplats.
I speedway kan man välja på Röd, Blå, Vit eller Gul huva, i det riktiga livet finns bara Röd eller
Blå.

Om man tror på jämlikhet och rättvisa väljer man Röd luva och blir därmed aoutomatik feminist.

Känner den största respekt för de stakars kvinnor som utsätts för traffiking och prostutition samtidigt som jag föraktar de på Aftonbladets med fleras nöjesredaktioner som frossar i sex och kvinnoförnedrande bara för att få några tryck på en låst artikel, för att inte tala om ledarredaktioner och kultur dito som inte lyfter en "penna" i protest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar