torsdag 27 juli 2017

Kurage och





prestige......


Nedan gör min sonhustru ett balansnummer med två barn som vår statsminister hoppas han kunde utföra, han som verkligen behöver tid på sig om han råkar få två tankar i huvudet samtidigt.


Varit på besök i den f.d. stiftsstaden Mariestad på en kortsemester med familje -"häng" och sett en husbil på nära håll för första gången i mitt liv.
Imponerande!

Passade även på att provpaddla en Seagull Elite och lite annan utrustning, varit intresserad av en Seagull (30-35 000) en tid, resultatet av paddlingen blev att jag behåller min kära Lisa minst ett år till då det behövs en helt annan teknik i Seagull och jag inte har tid att paddla så mycket i höst.
Däremot köpte jag en ny sits och fick en del tips på bättre sittställning, hustrun en ny och lättare paddel.
Sparade 30 000 på en timme drygt!

Nedan en bild på hela resesällskapet. Med den f.d, domen i bakgrunden.

Avvaktar med intresse vad "landsfadern" kommer med för beslut idag!

Vad har hänt med rikets säkerhet?
Inte ett skit!
Vem är skyldig: den som vet eller den som inte vet?
Är det straffbart att vara mindre begåvad?
Löjligt om regeringen avgår bara för PRESTIGENS- skull.
Krigsminister Hultqvist och Ygeman kan väl visa lite KURAGE och hoppa av.
Men det är väl klart att gubbsen håller ihop och precis som i schack tar Kungarna ett steg i taget och låter Damen löpa gatlopp.

Slut på semesterliv några dagar, åter till arbetslinjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar