fredag 23 oktober 2020

Jag mår illa....

 

 

nästan döende...

 (en motsägelse som gäller alla)

 

 

 Gick på hustruns inrådan till farbror doktorn för en tid sedan och då blev jag sjuk! 
Han skrev ut piller mot : jag vet inte vad.. resultatet blev en hel hög , den vänstra på morgonen och den högra på kvällen, allt till en orimlig kostnad!

Om det kommer att hjälpa mot mina krämpor vet jag inte.
Farbror Tengnell har myndighetsförklarat 70+:are så vi får röra oss lite mer ute bland folk. 
Undantaget nattklubbar som får strängare regler till vårt förfång. (Ett skämt av Wisti)
Men vi kommer som grupp att må psykiskt bättre nu i alla fall enligt FHM:

Vilket piller som hjälper mot att Amerikanska patrullbåtar  övar i Arkösund vet jag inte.  Kastade bort ett helt år på Gotland i min ungdom när jag trodde vi levde i ett fritt land värt att försvara.
Jag mår illa!
Lyssnade på morgonsoffan i TV där tre damer resenserade veckansd aktuella ämnena, två av de yngre damerna kunde inte tala svenska! Det var bara ÄÄÄÄ, liksom,ääää liksom,äää,liksom varannat ord!
Jag mår illa!
Tjatet om valet i USA i vår medja får mig att må illla  självklart att Trump vinner.
Inga piller i världen hjälper om vi slutar tänka självständigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar