måndag 23 november 2020

Hysteriskt...

 

fruntimmer .....


Blev dålig i magen natten till söndag och sängliggande. På em. rann det ur båda ändar och jag lär enligt hustrun ha svimmat viket medförde att hon ringde efter ambulans mot min vilja när jag var omtöcknad!

Jag ville vara hemma och se rugbymatchen mellan Skottland-Frankrike 15-22.

Hur som helst pignade jag till och fick ambulanskillarna på min sida genom en kompromiss bestående av att jag på egna ben gick ut till ambulansen för att ta EKG. Inget större fel på mig mer än att jag har ett magproblem. Vill inte ställa till med besvär heller nu i coronatider.

Landsfadern har hållit tal till nationen, de redan frälsta (S)
jublar de ofrälsta rycker på axlarna.
Tror det kommer att bli politisk strid när det är över.

Undrar om den traditionella julfesten för regeringen på Harpsund ställs in i år?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar