tisdag 7 augusti 2012

Det gäller att......

visa mod och handlingskraft.....


Blir full i skratt när jag hör Annie Lööf , leker politiker och chef... 12 gånger nämnde hon ordet "förtroende" i en kort intervju. Blir skrämd av att tjejen verkar så korkad och skall sitta och chefa över som hon säger: "mina generaldirektörer".
Jag vill inte försvara slarvet med skattepengar på något sätt  MEN (Glenn):

"Fisken ruttnar från huvudet"


Tyvärr hade inte IFK handlingskraft att göra mål igår, MEN (Glenn) ((igen))jag tycker de gjorde en bra match rent spelmässigt. Den bästa hitintills inte alls tråkig trots 0-0 däremot en match med en otäck känsla av att Gtbg kunde gjort ett oförtjänt mål som resulterat i en bitter förlust.
IFK  imponerade även mot Helsingborg borta, två avgörande matcher nu på programmet som kommer att tvinga IFK bekänna färg. Häcken hemma och Åtvidaberg borta:

MÅSTE KOLLA TV IDAG KL 14.00 !!!!!!!

Hamrén håller presskonferens i DIREKTSÄNDNING inför landskampen mot Brasilien??????

Viktor fick sprutor igår

Vi får bara skitmedaljer i OS : Töntsporter som ridning, segling,skytte och brottning!

Skall ägna mig åt Tinas häck idag. Tog Lasses igår för själv verkar han inte vilja!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar