måndag 27 augusti 2012

Vad är jag för en......

pellejöns var står jag politiskt?

 

 

Är jag för friskolor?                  Nej
Statlig skola  ?                            Ja
Systembolag ?                            Ja
Invandring ?                                Ja
Förbud mot burka?                   Nej
Förbud mot kipa ?                    Nej
Reglerade kommunikationer
av staten ?                                Ja
Flygplats i Norrköping?             Nej
Dito Linköping ?                        Nej
Fria fackföreningar ?                  Ja
Kollektivavtal?                           Ja
Landsting?                                  Nej
Mindre antal ledamöter i
riksdagen?                                Ja
Mot EU  ?                                  Ja
Kommunal självstyre ?                ?
Riva Göteborg?                         Ja
Med NATO ?                           Nej
Kriga i Afghanistan?                   Nej
Att man klipper häcken
varannan gång som grannar?      Ja
Att pensionen ersätts med
matkupong på hundmat?            Nej
Att otäcka hundar förbjuds?       Ja
Att gubbar på MC är barnsliga? Ja 
Att MC klubbar är skit?             Ja
Har jag det bra?                         Ja

Vad skall jag rösta på ?


3 kommentarer:

  1. Men du kandiderar ju till lill pappa, själv är jag ju redan stor/fet-pappa!

    SvaraRadera
  2. Andreas Thordewall4 september 2012 kl. 15:59

    Gillade det där med att riva Göteborg : ) så jag röstar som dig då !

    SvaraRadera