fredag 31 augusti 2012

Sorg och glädje.....

det är väl så det skall vara ???????

Sorg!

Inte skrivit förut om Lillemors bortgång. (Hustruns moster) För hustrun blev det nog mer sorg än väntat på grund av det stöd hon fick av Lillemor förra sommaren.
Visserligen var inte Lillemor någon ungdom, men sjukdomen och bortgången gick förvånansvärt fort.
Om nu en begravning kan vara fin, så var det en minnesstund med mycket värme i Östra Eneby kyrka.

Åkte efter begravningen till Thoris och visade programmet för akten:
-Inte kan det vara min syster Lillemor som är död?
-Jo, det har vi ju berättat för dig och du har läst dödsannonsen!
-Jo, jag minns ju inget längre!
Genom att vi var begravningsklädda tror jag hon fick in sammanhanget.

......................................................................................................................................................................

Glädje

Varit ansvariga för Viktor i hela 18 timmar i sträck!!!!
Matning, blöjbyten..... hustrun!
Uppfostran...... morfar !
Morfar säger  jag skall bli nått fint så därför måste jag ha en pose!

Ibland vill han jag skall bli chef och gorma!

Men jag är ju den jag ÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar