onsdag 12 december 2012

Hemma igen......


med I-landsproblem!

Förstår inte varför bilindustrin inte kan tillverka en fjärrkontroll som både kan låsa upp och öppna bagageluckan på bilen när man kommer med matkassar i båda händerna och är tvungen att ställa ner en i snöslasket!
Förstår ej heller varför "stickproppen" i motorvärmaren  skall vara så liten och svår att hitta rätt med!


Dessa problem har inte ovanstående skönhet!

Fick en födelsedagspresent av Landstinget när jag kom hem!
Skall läsa av "hjärtbandspelaren" idag.
De kanske förstod att jag likt Kiplings soldat i "The road to Mandaley" blivit påverkad
och längtar tillbaks till Burma och :"a neater,sweeter maiden in a greener, cleaner land"
(Kipling var en imperialistisk skitstövel) 

Inget större fel på den undre skönheten som uppvaktade mig på morgonen med en ny pyjamas!


Har jättemycket att skriva om och visa, men det tar så lång tid att överföra bilder på "mitt" sätt borde lära mig ett snabbare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar