onsdag 2 januari 2013

Och majestätet sa :


"-Nu vänder vi blad och går vidare........"

Bladvändning och summering brukar väl höra NY ÅR till, men innan jag börjar med min summering så hamnade jag i TV program som handlade om vår Kungafamilj........
Herre!!!!
vad jag skäms som far......
Hur kan jag fortfarande ha barn som inte är med i Republikanska Föreningen?????
Att mina begåvade barn  fortfarande anser att man utser statsöverhuvuden genom samlag?!?!

Det tuffade vi gjort i helgen var nog utflykten till Sörsjön med korvgrillning och pulkaåkning.
Var knappt gångbart utan vi fick halka omkring med hjärtat i halsgropen.

Både stora och små tyckte det var kul till en viss gräns.........(fråga Liam)

Ullis har blivit så passiv så nu är det elden som gäller....... (gammal tant).



 Tyvärr blev det så pass varmt så bilden från nyårsdagens promenad i Åbackarna ser ut som en vårbild!

Kul med alla barn och gäster i huset trots att vårt hus inte är det största.
Märks på något vis att Viktor känner en viss gemenskap med Joel och Liam barn söker barn!

Lyssnar på Lotta Bromé i P4. Snyft program med Margot Wallström som förlorat ett barn för 19 år

 sedan, och saknaden efter Anna Lindh!
Eller som hon uttryckte det :
-"Döden tar fel personer"     ????
Vilka är dom rätta  ?
Vem avgör det?
Gett ut en bok som måste lanseras!
 Gäller att smida och tjäna pengar så länge det går!

Har svårt för politiker som offentligt söker jobb och gnäller om allt hårt arbete, och sina "stora offer" i livet för "vår" skull!



Skönt med lite vardag igen.......

Blev juicefabrik  idag, garageröjning i morgon och städning på fredag.

Blev trött på att bara tänka på allt, måste nog vila en stund.....................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar