fredag 18 januari 2013

Vilken föreställning !!!!!!!



............vilken upplevelse!!!!!!!

Symfoniorkesterns dirigent Michael Francis lovade före föreställningen att det skulle bli något vi aldrig kommer att glömma.
Det stämde!
Olle Persson var något av det "värsta" jag sett och hört på en scen!
Helt och hållet förtjänt av den mångfald av inropningar och stående ovationer han fick!

................................................................................................................................................ 

 Rädda Barnen!

För massor med år sedan var jag tillsammans med min svåger Robert på en gala anordnad av tanterna i  Rädda Barnen.
När han såg dessa damer blev hans kommentar:
"Nu förstår jag varför barnen är rädda!"

................................................................................................................................................

Kaptel två avklarad när det gäller Armstrong:

Kapitel 1               Brottet                      (Har "vi" anat länge)
Kapitel 2               Erkännandet
Kapitel 3               ?          (medbrottslingar, sponsorer,  tävlingsarangörer)

Förr var det Öst-Tyskar och Ryssar som "tvingades" till doping i statens tjänst. Nu har de största avslöjande handlat om USA i mammons namn. Några stackars oskyldiga svenskar har torskat pga. fula ledare!
Vilket som är bäst vill jag inte ta ställning till!

Skall vi verkligen åka till Frankrike och kolla loppet i sommar????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar