tisdag 27 januari 2015

Helvetet förändras.....




med åren..........




Jag har ju aldrig haft någon tro på att hamna i det som en del kallar paradiset utan mitt leverne gör att jag troligen kommer att platsa i något av det Dante kallar nedre regionerna.
När jag var snickare föreställde jag mig det varma stället som en jättestor timmerstock som skulle sågas upp med en slö såg och aldrig tog slut.
Senare i livet blev det en otrolig hög med fakturor.*
Numera kommer troligen det ställe jag hamnar i att bli storköket för de saliga, och en otroligt stor diskmaskin att tömma!

* När vi införde elektroniska fakturor hade en kollega till mig utsetts i en referensgrupp innan det genomfördes. Han lät byggplatskontoristen skriva ut och behandla dem som vanligt utan att röra datorn och var jättepositiv till införandet av elektroniska fakturor.

Huvudsaken är att man hänger med och är förändringsbenägen.

Just nu tjatas om att det skall bli SNÖ I NEW YORKE !!!!!!!
Var bor vi ?
En delstat i USA?

Personligen drar jag snart till huvudstaden, ids inte bry mig om vädret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar