lördag 9 maj 2015

Det är en ROS ursrungen.....






av Jannes (Jesse rot och stam...





Nu gäller det för gubben att överleva några år för att få drömmen om blommande rosor bli besannad.
Fanns en rosbuske i Svärtinge och en i Malexander som jag beundrat nu önskar jag något liknande hemmavid.
Som vanligt blir gubben besatt av sina projekt, glömmer allt och alla, speciellt när det gäller nära och kära relationer.
Arbete (bara roligt) hos yngste sonen.
Besök hos äldsta sonen.
 (Herre Gud 46 år sedan jag blev far och utskälld av Erik Wester ((platschef på BPA)) för att jag tog fritt för att hämta MB på BB. Visste jag var han var begravd skulle jag med glädje pissa på hans grav)*

Gamleby gav ett mycket trevligt intryck. Åkte en gammal väg från Västervik som var förtjusande.

Nu väntar resa till huvudkommunen för match mot AIK tillsammans men en vän och adept.
Lite kufiskt att det blir mitt första besök på Friends  Arena trots att jag ansvarade för Arena Gate:s  grundläggning.

* När man tänker tillbaka känns det ibland som om man vore hundratalsår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar