måndag 25 maj 2015

Sex med musik










och politik blir cirkus.....



Gubbens musikintresse av det lättare slaget slutade i och med att Nora Brockstedt lade av. Förstår mig inte på nutidens fjantsex och homokrameri, nu pratas det om djupa urringningar, och att man röstade  på bidragen efter "sexuell frihet".  Måns Zemerlöw framställs som sexobjekt av småflickor, Musikfestivalen höjs i kulturspalter som tycker Conchita Wurst sprängt gränser till frihet och öppnat och gjort det katolska Österrike modernt !

Men ta då steget fullt ut!


.Österrike har väl visat sig fritt och öppet tidigare, var det inte där en gubbe idkade umgänge med sin egen avkomma!Det är väl fritt och bra!
Lägg er inte i vad katolska präster gör med småpojkar, det kan väl vara lika "skönt" för dom som för importerade prostituerade.
 Att människors sexualitet blir vapen i politisk kamp och skall jämställas med mänskliga rättigheter har jag svårt att förlika mig med.


Ännu är samkönade äktenskap i minoritet, varför äktenskap skall vara så viktigt begriper jag inte.
Vad människor, VUXNA gör i sänghalmen bryr jag mig inte om.

Funderar på att  gå ur Svenska Freds och Skiljedomsföreningen
De har sänkt ner en sändare i Östersjön som sänder ut budskapet
"This way if you are gay" på morse och text på Engelska och Ryska :" Welcome to Sweden. Gay since 1944."

Ryssland legaliserade homosexualiteten redan 1917 i samband med revolutionen, att det "gått bakåt" sen dess är en annan historia.

Förr åkte svenska kvinnor till Polen för abort. Allt kan ändra sig med tiden.

Läser nedanstående bok för närvarande, ingen upplyftande litteratur precis, men en liten stund av eftertanke är inte att förakta.

Tyvärr har sjukdomen kommit lite för nära de senaste åren, hade ett telefonsamtal med en drabbad vän igår.
Är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar