fredag 12 april 2013

++++++++++++++++...............

plusgrader i morse!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Ett stilla vårregn...... skall med glädje lyssna till smattret på paraplyet om det fortsätter tills jag skall gå ut! 
(Undrar om jag kommer att vara lika positiv  till regn i augusti?)!

Blev en riktig långpromenad, inte fullt så skönt som förväntat.

 Peking Fans hade satt upp dessa bilder på träden utanför Tore Kellers Arena, en hyllning till en poppis tränare!
Trevligare än det som AIK:s supporter pysslar med, svagt att inte polisen har mod och kurage att ta i tu med dem.
Undrar hur invasionen till vår stad kommer att bli?

 Gick upp på Galgberget och kolla, tror inte jag varit där sedan jag var en liten pojke. Utsikten var inte mycket att hurra för, bara höghusen vi byggde i konsortium under namnet Gamlin.
 Minns att de ensamma balkongerna gungade när man gick ut på dem! 
De fick förstärkas med stag senare.

Hustrun på fest ikväll och jag får kolla matchen BP-IFK på TV i lugn och ro med biffstek och lök.
Tror det blir svårt för IFK.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar