onsdag 3 april 2013

Jag ger .........

.......mig aldrig......



Blev Svängbågen igår och 18 km på skidor..
.. i morgon Fläten för kylan ser ut att bestå!
Perfekt att åka ospårat på sjöisarna! Fick till lite skridskoåkning  igår.

Idag ska jag till Slaka två ggr. Hjärtavläsning på fm och hockey på kvällen!
Hjärtavläsningen gick bra som vanligt.... ställde lite frågor som styrkte min tes att jag själv är min bäste läkare!
Gjort egna inspelningar vid två tillfällen, vid cykling och skidåkning båda gångerna vid en puls på c:a 110 och ett perfekt arbetande hjärta. De dubbelslag jag haft under perioden har inträffat nattetid under sömn och vila!

 Slutsats: livsfarligt att vila och sova.    Åtgärd: vilda ungdomsnätter?     Sensmoral: Allt som svider är bra på längre sits!

Hittade en vacker stenbro på hemvägen, vilket tunt spann!


Nu börjar S-kongressen, tycker synd om min hustru som får stå ut med mitt humör i 5 dagar!
Göran Grejder skrev 10 budord för S på Aftonbladets Kultursida igår rekommenderas!

IFK hade FYRA spelare som kommer från de egna leden i startelvan i segermatchen mot Mjällby!
Starkt! Undrar när det hände senast?  På 30-talet?

Tycker dessa hönor/tuppar som stadsträdgårdsmästaren bjuder på är kul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar