lördag 27 april 2013

Det kryper i mig.........




.. vet inte vad jag skall göra i helgen....

 

 

Inget bestämt, hustrun säger att jordbruksarbete är för tidigt, (jag vet inte och behöver moraliskt stöd av damen).

Suger ännu på karamellen som IFK bjöd på igår...sade till min bänkgranne (Andreas) redan efter 10 min : "påminn mig när vi går hem och jag är sur om Snoka förlorar att vi redan sett bättre fotboll än på hela våren".
I halvlek föreslog jag: "vi går hem nu så man har den här halvleken i minnet".

Är jättesugen på TORSK PÅ NORSK , helst småtorsk som bara kokas i massor med salt.
Svårt att få tag på fin torsk.

Läst Bodström artikel i SvD och är väl inte förvånad, att det myglas är väl så enkelt som att det är BRÖD-sossar som slåss om de minskade "arbetstillfällen" som politiken erbjuder med ett krympande medlemsantal i partiet.
Skulle vara kul att veta hur många människor som försörjer sig som ombudsmän och olika sorters politiska uppdrag i svensk politik?
 Tänk om det fanns en jämförelse med andra länder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar