måndag 23 september 2013

Att lova runt.......



och hålla tunt...



Trodde på Gös och laddade med alla möjliga trix och formler:







Satte mitt hopp till pojkarna, har alltid raljerat med att : "jag är alldeles för intelligent för att ha till hobby att rycka i ett snöre. "

Tror aldrig jag fått någon fisk i hela mitt liv däremot har jag blivit tålmodigare och kan numera lösa upp trassel och behöver inte kasta bort hela rullar.


Vatten får förbli bad och paddling för mig i fortsättning.
Joel och Liam  har lovat att inte skvallra för någon att de såg mig dricka nämnda vätska.

====================================================================

Tråkiga Tottenham har gjorrt 5 mål och släppt in ett, det har räckt till fyra vinster och en förlust.

====================================================================

Jens Fjellström sammanfattade IFK:s match bra igår:" de spelar bra så länge de har spring i benen och luft i lungorna , 30 min i första halvlek och 15 min i andra.".

====================================================================

Socialbidragen i Sverige har ju numera liksom allt annat bytt namn till FÖRSÖRJNINGSSTÖD
De kostar 10 miljarder  kr /år:
I våra storbanker blev bonusarna till höjdarna 4,9 miljarder .
Några behöver FÖRSÖRJNINGSSTÖD för att överleva, andra behöver STÖD  utöver lön för att jobba!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar