tisdag 4 januari 2022

Ett nytt år....



att fylla med vad? 

Inga löften från min sida i år heller, tänker fortsätta att vara perfekt.

Är lite upp och ner i min tankevärd , har det och mår förträffligt för egen del och såvitt jag vet gäller det mina närmaste. 
Oron om man så får säga gäller närmast den stora världen som man inte kan påverka utan förlita sig på att Hoppet är större än Oron.
(stulet från Birger Schlaugs blogg)

I höst skall vi gå till urnorna att lägga vår röst på det parti vi tror skall lösa problemen med:

Gangstervåldet, skolor, bristande sjukvård i coronans spår, den påstådda bristen på el, invandringens problem, lägga sig i konflikten Ryssland/Ukraina, bostadsbrist i vissa kommuner, dåliga pensioner listan kan bli längre mitt minne är kort för stunden.
                                                          Tror jag vänder mig på sidan och somnar om.




 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar