söndag 5 februari 2012

SM i sjung!

Zappade över till melodifestivalen när röstningen pågick, kunde inte låta bli att ringa och rösta på Thorsten Flink.Första och enda gången jag ringt och röstat på något!

Lite hit och dit.

Fyra kärnkraftverk står stilla när det behövs som mest el?

Hitler började krig mot Grekland för att bestämma över grekerna, Angela Merkel fordrade  in Tyska bankers utlåning för samma syfte!?

Om man leasar ut skolan och äldrevården, kunde man inte då hyra in NATO till försvaret? Ett hangarfartyg i Östersjön? Några divisioner som blir över i Afgahnistan när USA drar sig tillbaka, kan väl hyras in.?(Lokaler finns runt om i landet)

Sosseledaren Löfven växte upp som fosterbarn, (med riksbekant fostermor) för en tid bad staten fosterbarn om ursäkt för deras behandling?

Alhassan A Kamara i AIK uppväxt under kriget i Sierra Leone:
-Vi hade inga bollar utan använde kranier att spela med  i gettot där jag växte upp!
Cynikern i mig ser en långsökt likhet med huvudlösheten  på läktaren under namnet Ultras.

Orkar inte fortsätta reta mig på kvällstidningarnas löpsedlar.
De var dummare än vad jag räknat med.

Ångrar att vi skall flyga med Ryan till London. Borde undvika dom.

SvD hade ett jättebra reportage från Malmö idag.

Zlatan borde lära sig VETA HUT!

Ante/Emma funderar på hus. Skall kommentera det seriöst senare.

Har bakat bullar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar