lördag 23 december 2023

Vad vet....

 

jag om .......


sorg?

Sverige Demokraterna skall införa en KANON så vi anammar svenska seder och bruk .
Förstår inte varför vi övertagit seden från balkan att skylta med sorgen på de platser en olycka har skett.
Gillar ej heller att det anglosaxiska RIP fått tränga ut det mjuka lite vänliga: VILA I FRID.

För övrigt är jag trött på skjutandet och mördandet, är offret helt oskyldigt?
Nu talar polisen om gäng från olika stadsdelar som är i krig med varandra,

Jag har ingen lösning på problemen men är mera rädd att få en kula skjuten av våda i mig på promenad genom  Marielund än att en ryss skjuter mig i Folkparken.
Så efter det borde pengarna fördelas.

Ned med vapen. Och GOD JUL till de stackars djävlar som ligger i snö/lera/sand och längtar, kanske ropar efter mamma i Ukraina, Gaza eller Jemen, skit samma om du är ryss,ukrainare, jude, palestinier eller vad som, bara inte dum i huvudet som en Sverige Demokrat eller spårvagnsförare. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar