måndag 19 december 2011

Julskinka!

Blev skridskoåkning även i går.... sämre förhållanden med snö på isen och i luften, följden har blivit hemskt ont i baken idag, skulle lunka idag,men får se om jag klarar det.....
Kul med Joel & Liam hoppas de kan vara här lite under mellandagarna.
Räknar med att åka utför med dem lite före bröllopet.

Har konstig tidsuppfattning:
I fredags stannade Ullis och jag till på Bollis för att kolla isen, och började prata med en vaktmästare, jag undrade när de fick konstfrusen is där? Han trodde att de haft det i 20 år, vilket jag inte kom ihåg! Vid eftertanke är det FEMTI år sedan jag åkte skridskor på Bollis!

Familjeförsörjaren lämnat huset för slaveri...hon har ett möte i Stockholm i morgon, funderar på att följa med har en del jag skulle vilja kolla på KB. Just nu (måndag morgon) är det ishalka på vägen mellan Norrk-Nykpg enligt radion..... får se hur det blir, kanske bättre om hon tar tåget?

1 kommentar:

  1. Skönt att det är fler än jag som lyssnar på Vaken med P3 & P4!

    SvaraRadera